Sunday 25 June 2017

Bullet journal/ferie planlegger

Jeg har prøvd meg på en blanding av bullet journal og travel journal.
En bullet journal er mer som en planegger: med huskelister, å gjøre-lister, dag for dag-lister, 
måneds-lister osv. Men jeg har altså da blandet litt med en ferieplanlegger/feriedagbok.
Tenkte å vise noen bilder fra hvordan jeg har gjort det ;)


Jeg har brukt denne Carpe Diem A5 ringpermen som min journal.


Bruker insert papers med prikker, linjer og ruter. Varierer litt ;)

Det er også mulig å sette inn lommer til bilder o.l
Her har jeg brukt Webster`s Pages sine.

Det er oppbevaringlommer fremme og bak i journalen. 
Her har jeg lagt inn forskjellige billetter til parker, dagsturer o.l som vi har forhåndsbestilt.
Bruker forskjellige vannfaste penner og markere. Eeeeelsker å kjøpe penner :)

Man kan f.eks lage en side om sparing. Her har jeg laget noen skjemaer 
om sparing til billetter til fornøyelsesparker.

Vi skal reise til Paris, og jeg har laget noen sider med bilder fra hotellet.

Her har jeg også laget noen mindre sider med litt informasjon om de forskjellige 
terminalene på flyplassen, hvordan komme seg fra flyplass til hotell, info om togstasjon o.l.

Her er en oversikt over ting vi ønsker å se i Paris. Har også lagt inn en
kolonne med opplysninger om metroen for de forskjellige plassene.

Vi skal være der i en uke. Og her har jeg satt opp en ukesplan om 
hva vi skal gjøre de forskjellige dagene ;)

Vi liker godt å spise god mat :) Her er lister over restauranter/kafèer der hvor 
vi skal bo, og i Disneyland. Har også et par andre restaurantlister over steder vi skal besøke.
 

Her er litt informasjon over steder vi skal besøke. Skriver ned småting 
som kan være av interesse.

Det samme har jeg gjort her. Har funnet interessante ting i forskjellige blader/bøker
som jeg har klippet ut og limt inn. Har også markert på kartet hvor de 
forskjellige stedene er, slik at det er lett å finne frem på metroen.

Kan vel si at de store interessene i familien er elektronikk/spill, dukker og
 kunst/hobby butikker. Så dette er viktig informasjon :) :) :) 




Viser også disse to sidene fra en "vanlig" måned i journalen.


Tusen takk for at du kikket innom. Håper det kan være til inspirasjon :)

 Ha en fin dag :)

Brit





2 comments:

Linda Brun said...

Tusen takk for at du laget denne posten. Utrolig kjekk inspirasjon og jeg skal helt sikkert lage meg noe som minner om dette til Japan turen vår neste år. <3

3nod maka said...


يمكنكم الحصول الأن علي اسطول متخصص في مجال تنظيف الخزانات من شركة غسيل خزانات مكة كما يمكنكم الحصول علي خدمات تنظيف السجاد من شركة تنظيف مفروشات مكة تواصل الأان مع شركة تنظيف فلل مكة لتنظيف الشقق و المنازل بأحدث الأساليب و الطرق لـ تنظيف المنازل كما يمكنكم الحصول علي خدمات تنظيف الرخام من شركة جلي بلاط مكة تواصل الأن مع مكافحة العته بمكة لمزيد من العروض و الخدمات