Sunday 28 November 2010

Lurer nissen!

Skissedillas skisse #88 ligger ute nå, så skynd deg inn og se :)
Det er Lene som har designet ukens skisse.
Jeg har faktisk både speilvendt og snudd skissen denne gangen.
Og under kan dere se min løsning :)
Med en gang jeg fikk papiret med nissen på, hadde jeg en plan :)
Det står mange forskjellige navn på listen av nissen.
Så Leif lurer seg bort og stryker ut alle de andre navnene, og fører på
seg selv og Tuva. Og Tuva svever høyt der oppe og holder vakt :))))

Skissedilla sketch #88 is out now, so hurry in to the blog to take a look!
It`s Lene that made this week`s sketch.
I have actually inverted and turned the sketch around
this time. And under you can see my layout:)
At once, when I got this paper with Santa on, I had a plan :)
There are many names written on Santas list.
So Leif sneaks over, to erase all the other names, and
put his and Tuvas names on. And Tuva is floating high up
in the sky to keep watch that noone is coming :))))


Skissen:



16 comments:

Carrin said...

LO`en din er helt nydelig Brit! Blir så fasinert av sidene dine. Et slags eventyrlig preg over de :)
Ha en fin søndag!

Ella Swan said...

Your layouts are so cute! I saw them first in the Colour Room. Is it digital or do you just cut the imatges out from your photos? It's very clever & I'd love to give it a try...

~Isabell~ said...

WOW, vet ikke hva jeg skal skrive en gang, blir stum av beundring, fatter ikke hvor du tar idèene dine fra. FANTASTISK

Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Helt fantastisk! Elsker ideen med å bruke listen sammen med fotoet av guttungen! Utrolige detaljer!

Digg, digg, digg :-)

Marianne/skorpionen said...

Det er vel kanskje umulig å si - men dette tror jeg er en av de tøffeste/flotteste og stiligste LOene dine i denne stilen!!
Så fantastisk med nissen og ønskelisten og måten du har klippet ut og får han til å stryke ut.
Samt hun som sitter oppi kurven da!!

Helt fantastisk!!!!

Anonymous said...

Denne Loen var bare helt perfekt sammen satt.Kjempe flott hvordan du får fram budskapet i layouten.
Ser du har brukt denne flotte lyktestolpen.Jeg vil gjerne vite om det er et stempel? Hvilken leverandør har dette?
Ha en fin Søndag.

Sandra said...

And again, you created a masterpiece! I love this one!!!

Julia Sáddi said...

Brit, dear friend, this is so, so, so, amazing!!! I definitely want to have the priviledge learn more and try out your scrap style with you, next year!!! Gosh, I am looking forward to it!!!
: ) Love, Julia Sáddi - Brazil

linn kr/sykepleier said...

FY FAAN! :O Er det lov til å banne i en blogg?! Jeg må!!! Dette er noe av det lekreste, mest fantasifulle og kreative jeg har sett på lenge! DIGGER stilen din. Eventyrlig vakker LO! :D

~Etoile~ said...

OMG that is so gorgeous!!!! You are so amazing, I love everything you do.

Hanna said...

For en nydelig LO, blir stum av beundring, så utrolig mange herlige detaljer og for en fantastisk sprek LO for å være en jule-LO:)Likte den kjempe godt:)

Sylvia said...

Rålekker LO du har laga:-)
Mye fint i her inne hos deg!!
Legger meg til som følger og gleder meg til å se mer!!

iris said...

Wow! another page from you that I absolutely love!! So when can I expect your children's book?:) I'll be first in line to buy:) YOu SHOULD make a class about your style at the very least.

Tanya said...

That's so magical!

Iselind said...

wow- mektig imponert. Den er helt fantastisk. Wow wow wow- urtolig dyktig er du!

Ellen said...

Helt skjønne disse Layoutene dine! Takk for at du valgte min til skissedilla!