Friday 17 September 2010

Pallette #24 hos The Color Room

Da har jeg levert min andre LO som gjestedesigner hos TCR :)
Tittel på denne er "A dive into mum`s childhood".
Tankene bak denne siden var at Leif og Tuva liker
å kikke i albumen min fra jeg var liten.
Leif synes det er ekstra gøy, for han synes Tuva er så lik meg.
Så for å få fram litt barndomsbilder av meg, plasserte jeg noen inni et forstørrelsesglass.
Fant også noen bilder av Colargol og Teodor på internet.
Jeg så alltid dette på barne-tv :)
Og så likte jeg veldig godt å leke med Barbie. Så et
bilde av favorittdukken er også med :)

Well, my second layout as a RDA at The Color Room is now out :)
It`s called " A dive into mum`s childhood".
My thoughts about this layout was that my children love
to look in my childhood-photoalbum.
Especially Leif, cause he thinks that Tuva really looks like me.
And to show some photos that they were looking at,
I put them in a magnifying glass :)
I also found from the internet some photos
of things I liked when I was a child.
I always was watching Colargol and Teodor at TV,
and I loved playing with Barbiedolls.
So a picture of my favorite Barbie is also there :)

Here`s this weeks Pallette:



7 comments:

MonaV said...

Å guri, så søtt og kreativt.
Virkelig en flott LO Brit.

inger synnøve said...

så kreativ og så stilig. ja fantasi d he du iallefall:)

Linda said...

FYTTI så kult Brit,du e jo bare heilt fantastisk flinke:)

Christine Lourdes said...

their beautiful work! I loved it. kisses

Randi Elisabeth said...

Ultra kreativ igjen Brit:D og jeg sier det igjen, du skulle illistrert en barnebok e.l med LOene dine:) Knallbra dokumentering;)
Jeg har meldt meg inn i TCR men ennå ikke våget meg til å gjøre noe mere med det.....
Ha ei fin helg;)

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Stilig alt det du komme på, goe du e altså:)

Heidi said...

wOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!!!!! Denne var suveren Brit!!!!!! Digger alle detaljene!!!