Sunday 25 July 2010

Skissedillaskisse #70

Søndag igjen, og ny skisse inne hos oss på Skissedilla :)
Denne uken er det superflinke Carrin som har designet
denne utrolig flotte skissen. Mitt bidrag denne gangen
ser dere her:

Og her er den fine skissen:

Så hiv dere på denne uka også :)

Nå har vi akkurat kommet hjem etter en liten weekend-tur til
Kristiansand. Har hatt det sååå koselig på besøk hos tante :)
Alltid fint å komme dit!!
Fikk også handlet litt klær til barna, og tatt meg en tur innom HobbyHimmelen :)
OG så fikk jeg en gave av mannen........NY PC :)))))
En kjempefin liten pc. Ikke helt liten,
men mindre enn hva jeg hadde før.
En 12" skjerm. Kjempefin!!! Og jeg er veeeldig fornøyd.
Den gamle laget så mye bråk at jeg hadde kronisk hodeverk!!!!!!!
Så nå koser jeg meg med mitt første blogg-innlegg fra ny pc :)

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen!!!

4 comments:

MonaV said...

Herlig bruk av glimmermist og hambley.
Og de skyene du har brukt var supersøte!!

Vibeke said...

Så KUL denne var!!! Skikkelig digg!!:)

Grattis med ny pc:)

Synnøve said...

Digger denne LOen! Fresh og stilig!
Johoo, og grattis med ny pc:)

Julia Sáddi said...

Brit, Lovely Layout!!! My sweet friend, I would like to invite you to create a 'Luck' theme Card for my challenge at Addicted to Cards Challenges before August 2nd.
I count on you! xox Julia Sáddi

check on: http://addictedtocardschallenges.blogspot.com/2010/07/desafio-8-ate-0208-as-2059.html