Sunday 21 March 2010

Gratulerer med 1-års dagen!!!!

Skissedilla feirer bursdag. I et år har de hver uke kommet med
fantastiske skisser til scrappelystne scrappere. Hipp hipp hurra!!!
Det feires med en nydelig skisse som superflinke Carrin har laget,
og en fantastisk flott gave fra Papir i hjertet til en heldig deltager +
at en annen deltager vil bli valgt ut til å være gjestedesigner hos oss :)
Ja, jeg kan skrive hos oss. For i år var Carrin og jeg også så heldige å få
"joine" denne supre gjengen hos Skissedilla.
Så ta turen innom Skissedilla og bli med på bursdags-skissen :)

GRATULERER MED DAGEN!

Her er mitt bidrag denne uken:

Og her er den flotte skissen av Carrin :

3 comments:

Flaviana Melo said...

Hei Brit,

Pass på bloggen min som har et segl for deg der. Jeg håper du liker.

Kisses, Flaviana.

Randi Elisabeth said...

Kjempeherlig. Digget fuglen, skyene og sola:)

Iselind said...

Så kil løsning på skissen. Digger alle de flotte detaljene. Herlige farger.